Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak bâtınin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müstamel ve en güzel bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu ulaşım noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kellearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine temaslar ve yöntem özetler evet da iş özetleri hakkında marifet bâtınerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını çıkarmak bâtınin kıymet yollamak kritik önem taşır. Kişiye özel bâtınerik ve rağbet çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok hizmete yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans oluşturmak zorundasınız. Video pazarlama Video en zorluklalü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefa ve etüt bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video onaylamak, içeriğinizi daha bir küme insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rağbet çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belli başlı bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Feysbuk hala dünyanın en cesim toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile destelantı oluşturmak bâtınin harika bir bucak. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı bâtınerik türlerine sahip olsa da tümü az çok video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nasıl sebil etmek istediğinizi her devir basar önünde bulundurun ve buna gereğince tertip binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde istismar etmek bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir küme hareketli kullanıcıevet sahip. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Ama toplumsal medyada olduğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa keskin hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik bâtınaziz kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rağbet çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, içeriğiniz garaz kitlenizin fakatç ve rağbet kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bâtınin kıymet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, taharri sonuçlarında daha şiddetli sıralarda ve daha kesif görülür, içeriğinize trafik enseışı esenlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sınırlıdır. Web içeriğinizde güzel aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir küme sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu daha güzel hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda daha şiddetli meyvelar esenlar. Etkili itibarlı üçüncü cenah sayfalardan organik temaslar iletilmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir temasya gelen her tıklama bâtınin ödeme binalır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik rahatışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), cesim ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve destelantı göstermesi bâtınin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (daha bir küme tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.